Aktuality

Ve středu 15. září 2021 proběhl v areálu Centra sociálních služeb Hvozdy, o.p.s. již 9. ročník velice unikátní a specifické sportovní akce s názvem Hvozdecký Desetiboj, který navazuje na tříletou tradici tzv. Štěchovické Paralympiády. Tato sportovní událost sdružuje celkem čtyři poskytovatelé sociálních služeb, jejíchž uživatelé, kterými jsou osoby s mentálním postižením, soutěží ......

Včera dne 09.09.2021 jsme odpoledne navštívili Království železnic na Smíchově v Praze. Tato velice zdařilá a hezká interaktivní výstava se všem nesmírně líbila a naši uživatelé si jí moc užili. Někteří si dokonce zkusili i řídit vlak, tramvaj nebo autobus. Spolu a s novými zážitky!

Dne 08. září 2021 byl velmi krásný slunečný den, který jsme strávili spolu s 11členým týmem společnosti ČEZ, a.s. Moc děkujeme za velikou pomoc! Štípalo se, sekalo, řezalo, pálilo, hrabalo a čistilo. Jsme moc vděční, že dostáváme takovou podporu a pomoc od takovýchto dobrovolníků, kterých se nesmírně vážíme a za vše jim děkujeme. Rovněž velké ......

Minulý týden jsme navštívili s uživateli Týdenního stacionáře a Odlehčovací služby Regionální muzeum Jílové u Prahy, kde jsme se dozvěděli mnoho zajímavých informací nejen o těžbě zlata, ale především jsme si užili krásný slunečný den nedaleko našich Hvozdů. Uživatelům se návštěva muzea velmi líbila, také kvůli přístupu a vstřícnosti vedení ......

Včera dne 27.07.2021 jsme měli velikou radost, že jsme mohli přivítat skvělý a pracovitý tým z ČSOB Podpora prodeje - Senior trenéři a trenérky pro oblast Severovýchod . Moc děkujeme za krásný den a velký kus odvedené práce. Tým Tomáše Bezpalce u nás udělal veliký kus práce. Díky dobrovolníkům se vyklidil domeček č. 8, ve kterém pár dní předtím byla ......

22. července 2021 vyrazili naši uživatelé Týdenního stacionáře na výlet autobusem do Davle a krásnou procházkou na vyhlídku směr Libřice s asistentkami Šárkou a Pavlou. Cestou se zastavili na občerstvení a všichni si celý výlet pořádně užili. Spolu nám je fajn! Léto plné zážitků, kamarádství a zábavy.

V keramické dílně vznikají díky našim šikovným klientům sociálně terapeutických dílen a pracovnici v sociálních službách paní Šárce takovéto krásné výrobky. Nyní se chystáme na jarní a velikonoční tématiku. Naši uživatelé tuto dílny velmi rádi využívají a rozvíjí svoje psychomotorické schopnosti a dovednosti, zároveň udržují pracovní návyky a trénují jemnou motoriku.

03.12.2020 Rozsvícení vánočního stromku ve Hvozdech

Dne 3. 12. 2020 proběhlo v areálu Hvozdů tradiční rozsvícení vánočního stromu. V 16:30 se všichni klienti týdenního stacionáře teple oblékli a poté jsme se přesunuli ven, kde na nás již čekal nazdobený smrk. Za tónu přichystané hudby a rozsvíceného stromu jsme si zazpívali tradiční vánoční koledy. Příjemnou atmosféru podtrhl čerstvě napadaný poprašek sněhu. Na zahřátí jsme si dali teplý čaj a k tomu jako občerstvení muffiny, které nám připravily naše paní kuchařky. Také jsme oslavili Mikuláše, který se bohužel osobně nedostavil, ale v košíčku zanechal klientům osobní vzkazy. Opět jsme prožili jeden příjemný adventní den.

V úterý 15.9.2020 jsme pro klienty uspořádali pěší výlet z Hvozdů k vodní elektrárně Štěchovice. Po snídani na hlavní budově jsme spolu s klienty vyrazili. Tentokrát jsme nejeli autobusem, ale zvolili jsme pěší výlet. Od areálu Hvozdů, jsme šli pomalou chůzí směrem na Štěchovice. V polovině cesty jsem se zatavili na vyhlídkovém místě, kde byl krásný výhled na celou obec a ......

Ve středu 09.09. 2020 jsme využili hezkého počasí a připravili jsme pro naše uživatele dopolední vědomostně sportovní hru. Klienti pracovali ve dvojicích a měli plnit úkoly, celkem na 6 stanovištích - skládání puzzle, pavoučí dráhu, poznávání ovoce, sestavování kužele, zapamatování si co nejvíce předmětů a hod na cíl. Za každý splněný úkol dostali na svou kartičku razítko ......